Bol - Marka Marulića 1
W naszej ofercie m. in. : W miejscach zakwaterowania gości oraz ważnych częściach wspólnych znajdują się środki do dezynfekcji rąk, usługa parkingowego, transfer lotniskowy, przechowalnia bagażu, pralnia, prywatny parking, całodobowa ochrona, ekspresowe zameldowanie / wymeldowanie, Bezdotykowe zameldowanie/wymeldowanie, transfer lotniskowy (dodatkowa opłata), Dostarczane posiłki są bezpiecznie zamknięte, codzienne sprzątanie, pokoje dźwiękoszczelne, gaśnice, Płatności bezgotówkowe są możliwe, Termometry dla gości zapewnione przez obiekt, dostęp do Internetu, Personel przestrzega środków bezpieczeństwa określonych przez władze lokalne, Możliwe wystawienie faktury, parking, Dostęp do personelu medycznego, klimatyzacja, bezpłatne WiFi, Po zakończeniu sprzątania pokoje są zabezpieczane do czasu przybycia gości, Pokoje są dezynfekowane między pobytami, transfer, Przedmioty używane przez wiele osób, np. wydrukowane karty menu, czasopisma, długopisy czy gazety zostały usunięte, Apteczki pierwszej pomocy są dostępne, dostęp za pomocą kluczy, Maseczki dla gości, pokoje dla niepalących, Wszystkie naczynia i sztućce są poddawane dezynfekcji, Używane są chemiczne środki czystości, które skutecznie zapobiegają rozprzestrzenianiu się koronawirusa, pralnia chemiczna, WiFi, W miejscach wspólnego spożywania posiłków stoliki ustawiono w odległości pozwalającej na zachowanie dystansu społecznego, Zasady dystansu społecznego są przestrzegane, wymiana walut, faks / ksero, Usługa sprzątania obiektu wykonywana jest przez profesjonalną firmę sprzątającą, Procedura sprawdzania stanu zdrowia gości, ogrzewanie, Pościel, ręczniki itp. prane są zgodnie z wytycznymi władz lokalnych, indywidualne zameldowanie / wymeldowanie, bramki zabezpieczające dla dzieci, parking na miejscu, transfer (dodatkowa opłata), całkowity zakaz palenia, WiFi dostępne w całym obiekcie, Goście mają możliwość rezygnacji z usługi sprzątania ich zakwaterowania podczas pobytu, usługa prasowania, bezpłatny parking.
Doba hotelowa zaczyna się od godziny 14:00 a kończy o godzinie 10:00.
Przed przyjazdem należy dokonać przedpłaty przelewem. Personel obiektu przekaże Gościom szczegółowe informacje po dokonaniu rezerwacji. W obiekcie obowiązuje zakaz organizowania wieczorów panieńskich, kawalerskich itp. Zarządzany przez gospodarza prywatnego (osobę fizyczną)Dostępne pokoje:
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 15 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 85 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 55 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 20 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 39 mkw);
Pokój Dwuosobowy 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne - 20 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 duże łóżko podwójne, 1 rozkładana sofa - 55 mkw);
Apartament 2 osobowy (1 bardzo duże łóżko podwójne - 55 mkw).
Dodatkowe informacje o ofercie Chorwacja - Bol - Villa Mila, opinie wczasowiczów a także wolne terminy znajdują na stronie naszego partnera.
Rezerwuj teraz
BG.799874